DES GUIRLANDES


Het leven is een feest
Maar je moet zelf de slingers ophangen


donderdag 6 september 2012

Rachel Ashwell


 
De foto's van deze winkel wilde ik jullie niet onthouden.
Thuis had ik al opgezocht waar de winkel van Rachel Ashwell in New York zat en vond Mercer Street in de wijk Soho. We hebben feitelijk niet eens hoeven zoeken want we liepen als vanzelf door deze straat tijdens onze wandeling via Greenwich Village naar Soho.
 In dezelfde straat zit o.a. ook de concept store van Ugg’s. Met allerlei soorten en maten Ugg’s die je in Nederland niet kunt kopen. Dat vond mijn dochter weer helemaal leuk.

Maar ik wilde, nu ik toch in de buurt was, naar Rachel Ashwell.

Nou ja, take a look:





 
Ik heb er alleen niets gekocht. Stoelen of meubels zijn toch een beetje lastig in het vliegtuig.
Er werden ook wel kleinere dingen verkocht. Heel mooi allemaal, echt waar ik van houd maar........ best wel veel dollars. Ga je dan tòch wat kopen? Wat dan? Ik heb er uiteindelijk niets gekocht.
 
Maar met alleen rondkijken was ik al dik tevreden en heb ik best wat inspiratie opgedaan. Met wat fantasie en creativiteit kom je ook een heel eind.
 
 
 

7 opmerkingen:

  1. Snap dat je hebberig wordt in zo'n winkel.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf deze winkel,ik zag haar pas in een woonblad staan,maar ik geloof je gelijk als je zegt,dat het duur is,dan hoeft het van mij ook niet zo,ik wens je een fijn weekend,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke winkel, maar aan leuke winkels hangt vaak een leuk prijskaartje.
    ...JAMMER....
    Fijn weekend groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige winkel is dat, ik kan met goed voorstellen dat je deze winkel graag wilde bezoeken.
    Jammer dat mooie dingen vaak zoveel geld kosten.
    Fijn weekend en groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke winkel zeg, zou ik ook wel heen willen.

    Liefs, Lieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Barry,
    Bedankt voor je troostende woorden op mijn blog!
    O wat een prachtige winkel, kan me voorstellen dat die dollars zaten te rollen in je broekzak, knap van je dat je ze vast hebt weten te houden.
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw,wat een prachtige winkel,je zou het haast jammer vinden dat je nog het vliegtuig op moet:)
    Leuk dat je bij me langs kwam,hier was het kant vandaag al op,ik wou nog enkele soorten bijhalen maar helaas...
    Liefs,Sonja

    BeantwoordenVerwijderen