DES GUIRLANDES


Het leven is een feest
Maar je moet zelf de slingers ophangen


vrijdag 23 november 2012

Seizoen & Stijl ‘En Route’

sfeerhoekjes in de winkel

Gisteren ben ik met een vriendin naar Ochten gereden voor de Seizoen & Stijl  ‘On Route’ dagen .

We gingen met hooggespannen verwachtingen en deze zijn méér dan uitgekomen.
Wat geweldig leuk om zomaar binnen te mogen kijken in vier inspirerende huizen waarin Seizoen & Stijl voor het kleur- en interieuradvies zorgde.  De landelijke woningen waren zó mooi! De ontvangst was overal zo warm en hartelijk. We hebben ontzettend genoten. Veel dank ook aan de mensen die hun huis zomaar wilden openstellen voor zoveel onbekenden.

Ik weet eigenlijk niet goed wat ik er verder over zal zeggen.
Kijk zelf!

Dit was het eerste huis dat we bezochten,
 



dit het tweede huis....

en dit het derde...
Heb ik teveel gezegd?
En dit is nog maar 'een tipje van de sluier'
Wil je meer zien? Deze dagen zijn vandaag en morgen ook nog!
Mocht je nog twijfelen,
ik zeg: gewoon DOEN!
 
Ik wens jullie een fijn weekend toe

13 opmerkingen:

  1. Ik was er ook samen met een vriendin.En ook wij hebben heel erg genoten!!
    Lieve groet Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niks fijner dan binnen kijken bij anderen.
    Ideetjes op doen en genieten.
    Bedankt voor je mooie plaatjes.
    Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heee wat leuk !!...wij waren er ook....!!!...ik vond het zo apart om die huizen te bekijken.....durfde alleen geen foto´s te maken...ik heb er van genoten...liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi, kom ik weer op zo'n gezellig blog, ga je dus gelijk maar volgen! Prachtige interieurs inderdaad, echt genieten!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook alweer van die mooie foto's. Ik zie zoveel prachtige spullen. Het lijkt me een feest om daar binnen te mogen kijken. Als ze dit volgend jaar nog eens organiseren neem ik zeker een dagje vrij om hier van te genieten.
    Fijn weekend. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet het er leuk uit...heerlijk om zo genoten te hebben...
    DSoor een onverwachte bespreking mocht ik in mijn pauze niet weg:)
    Om half vijf was ik klaar op mijn werk, ik vind het echt jaamer dat ik niet evenmee kon genieten, maar gelukkig bij jou wel een stukje gezien.

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey, wat leuk dat je er ook was! Ja, misschien hebben we elkaar wel gezien? Ik ben donker, droeg een zandkleurig jasje met sjaal en countrylaarzen. Nouja, haha, er waren heel veel dames die er zo uitzagen. Hoe dan ook, het was top, heb genoten!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk om deze post te zien. Zelf geen tijd gehad om foto's te maken. En erg leuk dat ik veel blogdames waaronder jou heb mogen ontmoeten.

    Fijn weekend
    Lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja wat een sfeer hè in al die prachtige huizen,en dan de winkel ook al zo mooi ingericht!.
    Wij hebben er ook echt van genoten.
    Jammer dat ik niet wist wie je was,.

    Een fijn weekend gewenst.
    Liefs, Wilga

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een droomhuizen zijn dit! Prachtig en dankjewel om het met ons te delen. Zo zien we er ook wat van ook al kunnen we er niet heen.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O wat gaaf zeg om zo lekker bij een ander naar binnen mogen kijken.
    Schitterende huizen.
    Ik vond die keuken zo ontzettend mooi, prachtig die kraan zo uit de muur.
    ik kan me voorstellen dat je hebt genoten.
    Fijn weekend,
    Liefs gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk lekker binnen gluren.....het ziet er geweldig uit!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk he ,om eens bij iemand anders te kijken ,t'ziet er allemaal prachtig uit ,hier in Belgie is bij iedereen altijd alles dicht (rolluiken...) terwijl het juist zo gezellig is als je kunt binnenkijken ,bij mij gaan de gordijnen dan ook zelden dicht.
    Bedankt voor de mooie foto's ,grtjs manuela

    BeantwoordenVerwijderen