DES GUIRLANDES


Het leven is een feest
Maar je moet zelf de slingers ophangen


maandag 21 mei 2012

Rommelmarkt

Afgelopen zaterdag stond ik om kwart over negen bij het hek van een jaarlijkse rommelmarkt hier in de buurt. Een hele grote. Exact half tien, op het moment dat het carillon ging spelen gingen de hekken open en werd het op een rennen gezet. Ik probeer dan maar gewoon zo rustig mogelijk te blijven en  in één rechte lijn naar de curiosa-kramen te lopen, voortgedreven door de mensen om mij heen. Wat me bij deze rommelmarkt wel opvalt is dat niemand vervelend doet, ik bedoel geen geduw en getrek . Het is er altijd vreselijk druk maar ontzettend gezellig.

En ik ben heel leuk geslaagd .………..
Deze lijstjes ga ik nog wit maken....
Er werden ook bossen hortensia's verkocht. Moet je die kleur eens zien ....... ! Ze zijn wit met een waasje lavendel-lila, een beetje 'vintage-kleur',  ZO MOOI
De eenden wil ik wat met krijtverf gaan bewerken om ze matter te maken. Voorlopig staat er één alvast in de kast met een nummertje om zijn hals.
Ook kocht ik nog twee kruiken, een grote en een kleine
De rest laat ik jullie zien als het gepoetst is en een plekje heeft gekregen.

Een fijne week en geniet van het mooie weer!

5 opmerkingen:

  1. Zo je hebt goed geoogst zie ik ;)
    Prachtige aanwinsten.....en fijn ook dat de sfeer er zo geslaagd was. Dat maakt de dag toch tot een feestje.

    fijne avond

    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke spulletjes heb je gekocht, hier in de buurt zijn de rommelmarkten nooit veel aan helaas...
    afgelopen zaterdag bij de kerk hier geweest, nou het leek wel een zwerm bijen die naar binnen werd gedreven haha, en daar was dus wel geduw en getrek, daar doe ik niet aan mee, is het voor mij bestemd, dan ligt het er nog wel hihi
    Ben benieuwd naar je luikjes !
    Fijne dag
    Groeten Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie aanwinsten! Vooral de nummertjes vind ik geweldig...

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi, ik kom even aanwaaien.
    Wat een leuke blog heb je.
    En je hebt zulke mooie spulletjes gevonden.
    Haarlem is een super leuke markt.
    Ik ben je nieuwe volger.
    Geniet van een mooie dag.
    Groetjes, Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Er is inderdaad (bijna) niets leuker dan lekker struinen op een rommelmarkt. Voor mij het liefste ééntje in de open lucht met een lekker zonnetje erbij....

    BeantwoordenVerwijderen