DES GUIRLANDES


Het leven is een feest
Maar je moet zelf de slingers ophangen


maandag 16 juli 2012

Zoet!


macarons de Paris

Onze dochter studeert in Leiden en net als bijna  alle studenten heeft ze af en toe geld nodig. Gelukkig heeft ze een bijbaantje.  En dat baantje is geen straf.
Voor haar niet en voor ons ook niet.  

Ze woont nog lekker thuis en  werkt in de weekenden, vakanties en op collegevrije dagen  in een ijssalon hier in de buurt. Ze verkopen er  HEERLIJK Italiaans ijs. In allerlei smaken en van zo’n goede kwaliteit. Ook goed om te weten, er worden alléén natuurlijke producten gebruikt.
Zoveel smaken, wel 35!
En dat niet alleen. Ze verkopen er ook handgemaakte bonbons, chocolade en speciale zoetigheden.

Vandaar de naam Zoet!
hazelnoot-bavaroisetaart
Ook zalig maar ook zo mooi om te zien. Ik kan zoiets al kopen om hoe het eruit ziet.
petit glacé's
 ’t Is een feestje om even langs te gaan. Voor bijvoorbeeld een bolletje aardbeien sorbetijs, citroenijs, mango-ijs. Wat dacht je van yoghurtbosvruchten of crème-brulée ijs?
Een aantal soorten wordt regelmatig gewisseld, afhankelijk van het seizoen is er amaretto, meloen, ananas of een andere smaak. In het hoogseizoen kun je zelfs kiezen uit hetzelfde aantal smaken in milkshakes.
En er is helemaal niks mis met de ijstaarten daar. Super als je wat te vieren hebt.

Zoet! IJs & Chocolade verkoopt ook suikervrij ijs en melkvrij ijs. Dus ook mensen die vanwege een allergie alleen ijs op sojabasis verdragen kunnen gezellig een ijsje mee eten.


Zoet!  is in de wintermaanden ook open en dan zijn er  twaalf soorten ijs maar een des te groter assortiment chocoladeproducten.

Dus mocht je eens in de buurt zijn…..

Zoet! IJs & Chocolade

Centrumpassage 7, 2651 JP , Berkel en Rodenrijs.

4 opmerkingen:

  1. Zit helemaal te watertanden hier......
    Werkelijk wat een droomplek.....oh......kunnen ze ook niet een salon openen in het noorden denk je?
    Ik ben de 1e klant echt....;)
    Jammie

    Fijne week

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou hoor... ik krijg hier trek van, ik zou van alles wat je laat zien wel een hapje willen proeven dus doe ook maar een filiaaltje in Noord-Holland.
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke post, bij zo'n geweldige winkel zou ook ik niet met lege handen naar buiten komen ;)

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OHH vorig jaar ben ik met de vakantie in Leiden geweest, had ik dit toen geweten...
    Het water loopt me uit de mond. De rest van de familie zit me raar aan te kijken. Zo van "wat zit mama nou te kwijlen" ze moesten eens weten wat ik hier te zien kreeg/krijg.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen