DES GUIRLANDES


Het leven is een feest
Maar je moet zelf de slingers ophangen


maandag 17 juni 2013

Zonnige week!



We hebben er lang op moeten wachten, maar opeens hebben we toch af en toe zomer. En dat is dubbel en dwars genieten!

Van de zon, de weldadige warmte,  deuren en ramen wijd open, op je blote voeten de tuin in lopen, ’s middags een koud roseetje drinken, buiten eten, rozenknoppen die openspringen, zonder jas op de fiets, een beetje verbrande schouders, de was buiten drogen, een praatje met de buurvrouw over de heg en noem maar op...
Dat voelt voor mij als 100% zomer.



Deze rozen heb ik kortgeleden ook gemaakt, ze hebben allerlei nuances roze. Ik heb ze in de keuken gezet, in een leuke Greengate-kan bovenop de magnetron. Past goed bij deze zomerse sferen, roze rozen.


Eigenlijk geen tijd (en zin) om lang te bloggen maar toch een kort bericht om jullie een fijne, zonovergoten week toe te wensen.

Liefs,
Barry

13 opmerkingen:

  1. Dear Barry,
    a wonderful little arrangement!!! I love the flowers so much!!!

    Lieve groet,
    Birgit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja.. eindelijk, ZOMER... het belooft een tropische week te worden.
    Lekker genieten van de tuin, en inderdaad de rozen die nu eindelijk eens open gaan, moeten er wel lang op wachten dit jaar...
    Je rozen zijn mooi zo in die kan.

    Geniet van een zonnige week
    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniet er maar fijn van hoor, dat doen we allemaal.
    Je weet het maar nooit in Nederland dus iedere mooie dag is meegenomen!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Al zit de week redelijk vol gepland, er zijn genoeg momenten dat ik lekker buiten kan zijn gelukkig! Want ook ik word zo blij van die simpele zomerse dingen...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je een mooie Rozen gemaakt, een mooi stilleven zo.
    Ik ga ook weer heerlijk de zon opzoeken.
    Fijne week.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezelligheid bij jou in de keuken. Deze kleuren heb ik ook in onze keuken! Ziet er zo lekker zomers uit, geniet ervan! Lieve-groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige rozen heb je gemaakt! Ik dacht eerst dat het echte waren, zo mooi!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Meis stuur de zon hier in Den Haag even langs, hier is het zwaar bewolkt en waait behoorlijk maar wel 20 graden...
    Mooie rozen!!!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Barry mooi hoekje zo in de mand.
    En de rozen zijn ook weer erg mooi geworden.
    En geniet van het mooie weer.
    Hier wel een lekker temperatuurtje maar geen zon :-(.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijk zomers boeketje. Je hebt er een gezellig hoekje van gemaakt. Jij ook een fijne zonovergoten week!
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat omschrijf je dat mooi zeg.
    Ja mij geven die dingen ook een echt zomers gevoel.
    Wat een gezellig hoekje heb je daar in je keuken.
    Nog gefeliciteerd met je grote dochter!
    Liefs gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Genieten van al die zomerse dingen, heerlijk hoor, ik hoop dat je ook genoten hebt van de afgelopen mooie dagen Barry.

    Lieve groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is inderdaad zomer! Ook ik geniet met volle teugen en neem af en toe even een half uurtje om bij te lezen ;)

    Fijne dag. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen