DES GUIRLANDES


Het leven is een feest
Maar je moet zelf de slingers ophangen


zaterdag 28 februari 2015

Bloggersdag bij Essato!



Vandaag was de bloggersdag bij Esatto in Rijnsburg.
Wat een gezellige dag! Hoe leuk om medeblogsters ‘in het echt te zien’.
Ik ging bijna handtekeningen vragen.

Het was ook een heel volle dag. De workshop was boven verwachting. We hebben drie kandelaars en een theedoos bewerkt met een product naar keuze.

De high-tea was heerlijk

De ontmoetingen waren levendig en gezellig

En de winkel van Esatto is gewoonweg een Plaatje!

Ik heb foto’s gemaakt, die laat ik later wel zien. Nu is het al laat, ik ga zo naar bed. Maar de drie kandelaars hebben inmiddels al een plekje gekregen.



De foto's zijn gemaakt in het donker maar kunnen er nog best mee door.

Dames medeblogsters en stille volgers, het was me een waar genoegen.
 
Patricia, Martine en Carla, dank, dank voor het organiseren,  dit is zeker voor herhaling vatbaar!
 

Hartelijke groet,

Barry

23 opmerkingen:

  1. Lijkt me een geweldige dag mooi geworden de kandelaars!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jouw kandelaars zijn al,prachtig in het avondlicht , hoe mooi zullen ze zijn in het daglicht ,schitterend.
    Ben echt benieuwd naar de rest.
    Fijne zondag nog
    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat jullie zo'n gezellige dag hebben gehad. Het maakt de bank onderling nog sterker. Je kandelaars staan mooi zo. Ik ben benieuwd naa je foto's. Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik denk dat ik op de een of andere manier de aankondiging hiervan gemist heb, jammer hoor, want Rijnsburg is nu eens redelijk in de buurt..
    Leuk dat het zo'n enorm succes was...
    Ben benieuwd naar de overige foto's maar je kandelaars zijn prachtig...!
    Fijne zondag,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Op Facebook heb ik al verschillende foto's voorbij zien komen...zag er heel gezellig uit.
    Leuk om elkaar in het echt te zien...hoop op een herhaling bij Esatto...dan wil ik er ook bij zijn.
    Je kandelaars zijn prachtig.
    Fijne Zondag.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Al een voorproefje, van zo te lezen een heel fijne en gezellige dag.
    Je kandelaars staan heel mooi, kom maar op met je foto's hoor.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo, jij bent vlug.. Bij mij staan de kandelaars nog in de gang waar ik ze bij thuiskomst neergezet heb. Maar jou setje met de theedoek waren ook wel heel erg mooi. Ik vond het ook een topdag, en leuk om je gesproken te hebben.

    Fijne zondag
    Lieve groet lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat je kandelaars gelijk een plek hebben gekregen. Ik moet nog even "zoeken" waar ze leuk staan. Gezellig om je ontmoet te hebben Barry!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gezellig was het hè! Ik vind jou echt superleuk en gezellig, zo leuk je ontmoet te hebben.
    Mijn kandelaren hebben nog geen plekje, maar ze zijn echt mooi zo als setje en met de kaarsen erin helemaal af!
    We kunnen met z'n allen terugkijken op een zeer geslaagde bloggersdag!
    Fijne zondag nog en lekker nagenieten!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ach Barry, heb ik je nog niet gesproken! Heb je ook niet gezien.
    Maar och, misschien krijgen we nog een keer een herkansing!
    Vond het ook een superdag!
    Liefs,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kandelaars zijn heel mooi geworden, leuk dat je zo een gezellige dag hebt gehad.
    Ik hoop er volgende keer ook bij te zijn.
    Groetjes Brenda
    brendaschneider.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kandelaars en theedoos zijn echt super gelukt. En de kandelaars staan erg mooi op de schouw. De theedoos past helemaal bij jou. Het was inderdaad een zeer geslaagde dag die voor herhaling vatbaar is.

    Liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik verwachte veel verhalen van de bloggersdag en ha.....jij hebt gewonnen! Je bent de eerste! Zo te lezen heeft iedereen het enorm naar de zin gehad, leuk!
    Wie weet komt er nog eens een keer waar ik wel bij kan zijn!

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een fijne dag! En jij kandelaars zijn zo mooi, prachtijk!!! Liefs, Elke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo jij was snel! Ook ik heb genoten en het zou leuk zijn als we nog eens bij kunnen praten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik merkte ook pas later dat er zo'n dag werd georganiseerd. Volgens mij een groot succes, nu ik alle posten zie binnendruppelen.
    Je kandelaars zijn heel leuk. Altijd een mooi aandenken aan deze speciale dag.
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig, je kandelaars. En een heel leuk initiatief, zo'n bloggersdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Was erg gezellig, leuk je ontmoet te hebben!...Ik kwam erachter dat ik je nog helemaal niet volgde, dus bij deze aangemeld :-)
    Groetjes, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ziet er mooi uit, Barry, je hebt een mooie dag gehad. Geniet ervan..

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat is leuk, medeblogsters ontmoeten! Dat zou ik ook wel willen. En dan ook nog in zo'n prachtige omgeving! Leuk. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat ziet er leuk uit! Een leuke dag om op terug te kijken.

    Lieve groet Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het was echt een leuke dag, voor herhaling vatbaar!
    Groetjes,
    Astrid

    BeantwoordenVerwijderen