DES GUIRLANDES


Het leven is een feest
Maar je moet zelf de slingers ophangen


vrijdag 14 december 2012

Inpakken


Ik ben vandaag druk aan het inpakken voor de kerstmarkt van morgen.
We hopen op goed weer. In ieder geval droog, tegen de kou kunnen we ons wel kleden.

‘k Ben zo benieuwd naar hoe het zal gaan. Ik heb niet heel veel ervaring met de verkoop van eigen spullen. Zouden de mensen het leuk vinden? Zal ik wel wat verkopen?
Opeens kan ik dan heel erg aan mezelf gaan twijfelen .

Gisteravond heb ik toch ook nog maar de kerstboom opgetuigd. Ik wilde er eigenlijk mee wachten tot nà het weekend.

Druk dus, maar wel met allemaal leuke dingen.

 
Een goed weekend!

5 opmerkingen:

  1. Spannend hoor!! Maar komt vast goed! Je hebt mooie dingen zie ik...ik zal voor je duimen ..en hoop op droog weer!
    Succes ermee!
    Liefs, Anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wel druk allemaal, maar als je morgen thuiskomt staat je kerstboom klaar.
    Veel succes.

    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaat vast goed komen allemaal,succes op de markt en een fijn weekend,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier heeft het maar een beetje geregend vandaag dus ik hoop dat het bij jullie droog is gebleven en dat je een hele gezellige dag hebt gehad.
    Lieve groet, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier is het gisteren de hele dag droog gebleven... ik hoop dat je terug kunt kijken op een succesvolle markt!

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen