DES GUIRLANDES


Het leven is een feest
Maar je moet zelf de slingers ophangen


zaterdag 1 december 2012

December

Het is december! Een maand vol gezelligheid.

Hier komen nu langzaamaan ook de kerstversieringen te voorschijn. Maar na Sinterklaas begin ik pas echt. We vieren Sinterklaas a.s. woensdagavond met ons gezin, we zijn inmiddels met z'n zessen. Vandaag ben ik nog voor de laatste cadeautjes op pad geweest. Best moeilijk hoor om voor iedereen wat te verzinnen, voor de jongens vooral, maar het is gelukt! Nu nog gedichten brouwen.
Ik kijk uit naar het heerlijk avondje....
 
Regelmatig loop ik rond te neuzen bij de kringloop. Vanaf november is daar een hoek vol met tweedehands kerstspullen en daarom ga ik nóg vaker langs. Ik vond deze oude kerstballen. Inmiddels heb ik al een hele verzameling
Ik houd van die ouderwetse kerstballen. Ieder jaar komen er weer bij.



 Deze potjes maakte ik zelf.

Op zaterdag 15 december a.s. sta ik met een kraam op de kerstmarkt in het centrum van Pijnacker (Zuid-Holland). Het is van 12.00 uur tot 21.00 uur.

Mocht je in de buurt zijn, dan kun je misschien wel even langs komen. Ik sta er met zelfgemaakte kerstdecoraties en wat brocante. Er zullen ook wat oude kerstballen bij zijn. Vanaf nu zal ik steeds wat foto’s plaatsen, om jullie een indruk tegeven van de spullen die ik wil verkopen.

Ik sta er niet alléén voor mezelf, de helft van de omzet zal zijn voor een kindertehuis in Malindi-Kenia, waar mijn dochter weleens is geweest en heeft geholpen.
 
Groeten!
 
en een fijn weekend toegewenst.... sommigen zullen misschien al Sinterklaas vieren.

Barry 
 

9 opmerkingen:

  1. Oh ben ook dol op oude kerstballen, kun je nooit genoeg van hebben :0)
    Succes met de verkoop, wat bijzonder dat je ook voor een goed doel staat.

    Fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij mijn moeder hangen wel altijd hele oude kerstballen (van door de oorlog) in de kerstboom. Als ik zo jou schaaltje zie denk ik dat ik ook maar een keertje langs de kringloop ga om rond te struinen.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, die oude kerstballen , zo mooi!
    Hier komt de kerst vandaag uit de kast hoor, ik kan niet wachten maar we vieren hier in België ook geen Sint omdat we zelf geen kinderen hebben.
    Dus straks lekker de lichtjes aan terwijl ook ik stevig verder knutsel voor de komende kerstmarktjes, gezellig hè!
    Ik wens je alvast heel veel succes toe voor de 15de :)
    Fijne zondag, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kon gisteren niet langer wachten dus hier zijn al wat kerst spullen verschenen. Ik vind je zelfgemaakte potjese echt heel erg leuk geworden. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je brengt me wel in de kerssfeer hoor..z o leuk om al die spullen te zien.
    Nu eerst op naar sinterklaas.

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die oude kerstballen "ze zijn prachtig" kunnen niet tippen aan de nieuwe die je overal ziet. Maar voor mij liever geen kerst. Het liefst doe ik even een winterslaap en wordt in januari weer wakker.
    Een fijne zondag groeten Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk die potjes.....kei leuk gemaakt, Barry! Ik ben ook dol op oude kerstballen! Ook wij vieren woensdag sinterklaas; daarna komen pas de kerstspullen tevoorschijn!
    Liefs van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zelf ben ik op zoek naar 'deukballen', helaas hebben ze die hier zelden bij de kringloop... Veel succes voor de 15e.

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben ook gek naar mooie oude ballen..geven zoveel sfeer.. Moet even wachten tot na Sint :-)

    Liefs,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen