DES GUIRLANDES


Het leven is een feest
Maar je moet zelf de slingers ophangen


woensdag 12 december 2012

Kerstmarkt

O ja, ik zou jullie nog laten zien wat ik ga verkopen op de kerstmarkt a.s. zaterdag. Ik 'sta'op de volgende markt:

KERSTMARKT


foto's Elma Claassen
Pijnacker-centrum

zaterdag 15 december 2012 - van 12.00 uur tot 21.00 uur

Misschien heb je gelegenheid en tijd om een kijkje te komen nemen bij mijn kraam met gezellige kerstdecoratie en wat brocante
 

De helft van de opbrengst komt ten goede aan Blessed Generation, een kindertehuis in Malindi-Kenia
Groetjes,
Barry
 

7 opmerkingen:

  1. Ziet er super gezellig uit zeg, ik hoop dat het een geslaagde markt word maar dat kan bijna niet anders met zulke mooie spullen. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er allemaal goed uit...succes !!..liefs Ria...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat wordt een groot succes met die leuke spulletjes! Veel plezier!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie spulletjes heb je.
    Veel plezier op de kerstmarkt.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige spulletjes ga je verkopen,veel succes,fijne avond,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je veel leuke spullen..dat verkoopje vast hoor en het goede doel is heel bijzonder.Heel veel succes Barry,

    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat lief dat je dit doet en het wordt vast een groot succes met deze prachtige spullen!

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen