DES GUIRLANDES


Het leven is een feest
Maar je moet zelf de slingers ophangen


maandag 28 januari 2013

Papieren bloem


Het is best leuk om wat door je huis te struinen met je fototoestel in je hand.
Verbazingwekkend dat er dan best veel te fotograferen valt. Daar ben ik achter gekomen sinds ik een blog heb. Ik maakte voorheen nooit foto’s in huis.

Alleen niet iedere foto heeft een verhaal. Eigenlijk de meeste foto’s die ik maak niet.
En een verhaaltje heb je wel nodig voor je blog.
Of hoeft dat niet?
Nu dan, hierbij zomaar wat  foto’s.
 



De papieren bloem kocht ik vlak voor kerst bij Lia in haar  winkel House of Seasons (House of Seasons in Rotterdam-Kralingen. (klik), is ook een leuke blog!

Ik wist niet dat het een item van Jeanne d’Arc Living was maar nu zie ik het steeds langskomen op foto’s van het februari nummer.
Het is schattig, dat bloemetje. Er zijn drie kleine zoetwaterpareltjes in verwerkt. Ik heb het samen met wat zelfgemaakte rozen in een vaasje gezet.

Ik heb geprobeerd het na te maken.
Niet zo mooi als het origineel en de parels zijn gewoon plastic kralen.
Och, heb ik tòch een verhaaltje...

Trouwens, hij doet het weer. Je kunt weer foto's downloaden op blogger via Internet Explorer.

Fijne week!

Barry

14 opmerkingen:

  1. Ja, wat een gedoe was dat he met foto's downloaden, ben blij dat het weer lukt
    Maar wat heb je prachtige foto's gemaakt
    Altijd een verhaaltje hoeft niet, van de foto's kun je ook genieten . Ik tenminste wel
    groetjes Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier ben ik.....nieuwsgierig naar het bloemetje!
    Meteen even bij zitten lezen EN zitten genieten van jou mooie posten.
    Ik geloof dat we dezelfde keuken hebben.
    En de bloem die je zelf gemaakt hebt vind ik TOP!
    En NATUURLIJK zou ik het leuk vinden om je te ontmoeten!
    Geef maar een gil (letje) als je er aan komt.
    liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie / leuke foto's hebben echt geen verhaaltje nodig.
    Daar kun je zo ook van genieten.grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's! En een verhaal hoeft niet altijd natuurlijk.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Foto's zijn al een verhaal van zichzelf. De bloem is goed gelukt. Groetjes, Annet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nagemaakt?? Hij is prachtig hoor! Hoe creatief zeg! Leuk hé dat je door het bloggen je huis meer via de lens bekijkt :))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hello,

    Prachtige foto's ik vind de Zilveren set erg mooi!!

    Fijne avond,

    Lieve groet,

    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat heb ik nou ook.
    Sinds ik een blog heb maak ik ook zomaar foto's.
    Je heb ook weer mooie plaatjes.
    Waar je ook zonder tekst van kan genieten.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die zomaar foto's zijn zo leuk..even dat hoekje in huis dat je zou vergeten of even die mooie papieren bloem...en woorden zijn niet altijd nodig...alhoewel ik wel geniet hoor van ene leuk verhaaltje:)

    Lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gezellige blog heb je!
    Leuke foto's, ben zelf helemaal weg van hortensia's,je kan er zoeveel mee doen.
    Ik ben je gaan volgen en wil je vragen of je mijn blog ook wilt volgen.
    Graag hoor ik van je!
    Lieve groetjes Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ach ja joh soms doen foto´s meer dan woorden maar ik herken het hoor ik wil ook altijd graag wat schrijven over de foto.
    Prachtige bloem, ik zag ze ook in de JDL staan.
    Staat erg gezellig.
    En met jouw bloem is ook niets mis hoor.
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hai Barry,

    Superleuk dat je mij ook gaat volgen,ik jou ook hoor.
    Ik heb erg gelachen om je (toch nog)verhaaltje ;-)

    Groetjes,Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh, wauw... Al scrollend vond ik de JDL bloem maar zozo. En toen zag ik die je zelf gemaakt hebt, die is echt heel mooi! Hoe maak je die?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ook zonder verhaal zijn foto's altijd leuk ;)

    Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen