DES GUIRLANDES


Het leven is een feest
Maar je moet zelf de slingers ophangen


vrijdag 4 januari 2013

Zo...

De kerstboom is eruit. Gisteren heb ik de knoop doorgehakt. Ik vond het ergens best een beetje jammer, kon moeilijk afscheid nemen en heb nog even gedacht om hem te laten staan tot en met het weekend.

Maar nu hij weg is, ben ik blij. ‘K ben meteen maar even lekker aan de schoonmaak gegaan. Nu ben ik niet iemand die dan als een razende Roeland door het huis heen vlieg. Ik maak schoon wat vuil is en als ik geen zin meer heb, stop ik ermee. Maar vanmorgen ben ik toch flink aan de gang geweest en dat doet me goed.
De meeste kerstspullen zijn weg, nog niet alles. Het is eigenlijk wel leuk dat je kunt merken dat het nog maar net kerst is geweest, dat we begin januari zitten. Daar horen een verdwaalde kerstbal of kersttakje bij.
Na het opruimen, zuigen en poetsen heb ik wat foto’s gemaakt. Boven de eettafel heb ik een klein schapje hangen. De larikstak en het puntzakje zijn nog overgebleven van de kerstversieringen maar die mogen nog even blijven als ‘winterdecoratie’.



Woensdag ben ik weer naar m'n werk gegaan en vandaag mag ik ook weer.
Om vier uur hebben we nog de 'nieuwjaarsborrel'.
Vanaf volgende week  gaat het ‘gewone’ leven gaat z’n gang weer.

Ik wens jullie een fijn weekend toe.


Groeten,

Barry

5 opmerkingen:

  1. Ik geniet nog even van het vrij zijn.....heerlijk alhoewel ik wel een hoop dingen heb gedaan voor de winkel de afgelopen week...voelt het toch als vrij.....fijn weekend...liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is toch ook wel weer goed, het normale leventje, alhoewel ik ook wel aan de vrije dagen kon wennen. Jouw huis ziet er weer mooi en netjes uit.
    Fijn weekend. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Liebe Barry,
    wundervolle Fotos!!!

    Lieve groet, Birgit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker om zo te rommelen in huis, alles even veranderen en je begint gelijk goed in het neiuwe jaar.
    Fijn dat het werkritme weer begint, we zouden eens wennen aan al die vrije dagen:) Hier vanaf maandag ook alles normaal hoor.

    Een fijn weekend en lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn om weer wat nieuwe hoekjes in huis te maken; het ziet er sfeervol uit!

    Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen