DES GUIRLANDES


Het leven is een feest
Maar je moet zelf de slingers ophangen


vrijdag 18 januari 2013

Takkenbos


Van de week kocht ik bij de supermarkt een takkenbos. Ik kocht er wel twee want ik dacht dat één bos wat iel zou staan. Daar heb ik me dus goed op verkeken! Niet zo handig.  Eenmaal thuis moest ik op zoek naar  een grote  vaas. Het werd de franse lampetkan die ik vorig jaar op een brocante in Noord-Frankrijk kocht.
Maar toen kon ik de vaas met bos eigenlijk nergens kwijt. Op de salontafel is hij natuurlijk véél te groot, dan kun je elkaar niet meer zien zitten en tv kijken is niet zo’n succes met zo’n bos voor je beeld.
Op de eettafel reikt hij bijna tot aan de lamp, geen gezicht.
In de hal dan? Nee, dan blijf je steeds achter de takken haken als je naar het toilet wilt gaan.
Aargh, wat een takkenbos :-)
Waar laat je die?



Uiteindelijk vond ik toch een plek, want ik doe zoiets dan ook weer niet meteen weg.
In de keuken, achter de kraan. Staat uiteindelijk best gezellig.

‘k Heb meteen maar weer even een rondje keuken gedaan met m’n fototoestel.






Goed weekend!

Barry 

13 opmerkingen:

  1. Toch nog een goed plaatsje gevonden. Wat een gezellige keuken heb je. Fijn weekend. Groetjes, Annet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke keuken heb je. En je takkenbos staat daar perfect.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een gave keuken heb je! Mooie spullen, heerlijk! En die vaas kan je misschien ook nog wel ergens op de vloer kwijt? Of staat bij jou ook lekker alles vol...Enfin, hier staat die vaas ook prima!
    Fijn weekend, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Staat superr daar !!!...wat heb je toch een mooie keuken ...liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Daar heb ik nou ook vaak last van. Koop ik bloemen, denk ik dat het te weinig is dus koop ik er twee en eindig ik met drie vazen vol. Nou ja, staat best fleurig! Bij jouw staat het ook gezellig,
    Groetjes Juditg van Zo gezellig brocant

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja je kan wel eens wat kopen maar waar laat je het dan ;-)
    Nou daar heb ik ook wel eens last van.
    Maar ik vind dat wel een heel leuk plekje.
    En je heb een gezellige keuken.

    fijn weekend.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat heb ik ook, heel toevallig. Heb gisteren een bos met takken gekocht. Maar ze zijn zo lang. Er moet eerst een stukje af.
    Bij jou is het gelukkig goedgekomen. Fijn weekend. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha, ha ik moest zo lachen, vorige week schreef iemand over een "takkenwijf"....maar niet in negatieve zin hoor..het ging ook over takken...ik zou me ook gigantisch vergissen hoor, hoe meer hoe liever..maar waar laat je ze????Jij hebt een leuke oplossing ervoor en je keuken heeft heerlijke hoekjes!!!

    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk die takken in je keuken, mooi hoekje ervoor:) En ik ben benieuwd naar je deuren! Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooie oplossing om deze kan met takken in je gezellige keuken te zetten.

    Fijne dag. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super gezellige keuken, Barry! Leuk met al die oude spulletjes en....met de takkenbos! Mooie kan!
    x Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  12. JE TAKKEN BOS STAAT LEUK IN DE HOEK IN DIE MOOIE KAN.

    FIJNE DAG,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Teveel takken?
    Maak je toch nog een pot voor in de woonkamer ?
    Ik kom meestal te kort ,is het weer z n zielig bosje

    BeantwoordenVerwijderen